tisdag 7 maj 2013

Många bollar i luften.

Jag älskar verkligen att ha projekt. Att pyssla. Att få vara kreativ. Det största problemet jag har är bara att jag inte är särskilt bra på det. Men jag försöker åtminstone. Jag är nog sån som tycker att det är roligast att planera vad jag ska göra. Själva genomförandet är liksom inte lika viktigt. Just nu har jag några projekt planerade. Eller ganska många. Jag vill virka en ugglemössa åt Lillan. Jag vill virka bakelser och kakor åt Mellantjejen. Så vill jag virka en massa annat också. Jag vill få ordning på mitt gamla dockskåp. Jag vill också att vi börjar göra Lillans rum, så det blir klart. Och så har jag ju köpt en jättesöt liten och gammal byrå som måste målas om innan vi kan ställa den i Lillans rum. Dessutom vill jag prova på att sy egna barnkläder. Och såklart gardiner till Lillans nya rum! Just nu vet jag inte vilket projekt jag ska göra först. Skulle tro att det blir en virkad bakelse. Eller dockskåpet. Jag har ju liksom påbörjat båda två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar